Държавната телевизия на Северна Корея пусна в ефира си реклама на нова бира "Тедонган", която според посланието към клиентите ще бори стреса, предаде Ройтерс.
Режимът в Пхенян произвежда вече собствена бира, след като успя да закупи пивоварна от Великобритания. Сега рекламата на пенливата напитка &quot;Тедонган&quot; е една от малкото, които се въртят по държавната телевизия и може би е крачка напред към комерсиализация на ефира.<br /> <br /> Самият клип на новата бира започва с чаша, която се пълни с наливно пиво, и надпис &quot;гордостта на Пхенян&quot;, а по това време върви весела музика. Бирата се излива в гърлото на плувнал в пот миньор, или се сервира на добре облечени граждани от привлекателни млади дами в традиционно корейско облекло. &quot;Тя въплъщава новия поглед на Пхенян. Тя ще бъде неразривна част от нашия живот&quot;, се казва в клипа. <br /> <br /> Цената на напитката, която се предлага предимно на чужденци в хотелите на севернокорейската столица Пхенян, е 1,5 долара. /БЛИЦ