Таксиджия помоли пътничка да си сложи маска, а тя го накашля и...
Според него тя постъпила така, защото бил индиец и призова да не бъдат унижавани имигрантите
Инцидентът е станал в неделя, 7 март. 32-годишният работник на Uber Субхакар Хадка пристигнал на повикване от трите жени и ги настанил на задната седалка. По пътя шофьорът забелязал, че една от клиентите се вози без маска, пренебрегвайки правилата за поведение на обществени места по време на пандемията на COVID-19.
Хадка паркирал и помолил пътничката да си сложи маска, за да може да продължи пътуването си. Според него той се отправил до най-близката бензиностанция, позволявайки на жената да си купи маска. Той предупредил, че ако клиент не иска да спазва правилата, то трябва да слезе от колата.
След коментара на водача, клиентката започнала да се държи неадекватно. Тя заявила, че й е през оная работа за маските и започнала да кашля срещу Хадка. След това тя взела телефона му от таблото и свалила маската от лицето на мъжа.
„Не съм им казвал нищо обидно, дори не съм мислил за това, не съм възпитаван по този начин. Те самите отказаха да излязат от колата ”, оплака се той. Той смята, че жените, които били цветнокожи, се държали по този начин, тъй като той е имигрант от Азия. „Ако сте родени в Съединените щати, не бива да мислите, че другите хора са по-лоши от вас“, призова той.
Преди да излезе от колата, една от жените го напръскала със спрей в лицето. Мъжът започнал да се дави и веднага слязъл от колата.
Uber платил на Хадке 120 долара като компенсация за щети, причинени от клиенти, но шофьорът сметнал, че това е недостатъчно. В платформата за краудфандинг GoFundMe се появи страница, където вече са събрани 29,3 хиляди долара. Неадекватната клиентка била блокирана в приложението Uber.
Превод: БЛИЦ
Последвайте ни
2 Коментара: