Органът за рекламни стандарти (ASA) на Великобритания ограничи рекламната кампания на бренда Missguided поради твърде секси модела, пише Independent.

На плакати, поставени на железопътни платформи, бяха отпечатани снимки на момиче в голо яке, прозрачни чорапогащи и обувки на висок ток. Изображението беше счетено за неприемливо, защото прекалено сексуализира модела.

По-специално, от ASA бяха възмутени, че момичето е заснето по такъв начин, че гърдите и коремът му привличат повече внимание от рекламираните дрехи. Освен това, както е отбелязано в изявлението на организацията, главата на момичето е наклонена назад, устата й е отворена, а краката са твърде раздалечени - тази позиция се смята за твърде откровена.

В отговор на твърденията, Missguided увери, че изображенията са напълно в съответствие със стандартите на индустрията и са подобни на кампаниите на много други производители. Въпреки това ASA забрани по-нататъшното поставяне на тези плакати.

Превод: БЛИЦ