Попълнете търсена ключова дума или фраза

Учен ще съди НАСА, иска да признае, че крие база на извънземни (ВИДЕО)

https://blitz.bg/svyat/uchen-shche-sdi-nasa-iska-da-priznae-che-krie-baza-na-izvnzemni-video_news620617.html Blitz.bg

Снимка на "Curiosity" можела да бъде представена като доказателство пред съда

Колорадо, САЩ 16 Авг. 2018, 05:30 13168 прочита 0 коментара
Учени от университета в Колорадо проведоха изследване, според което обекти на Марс, считани за земни образувания, не е възможно да бъдат такива, а само изкуствени структури.

Тайванският експерт за НЛО Скот Варинг публикува фотография от повърхността на Червената планета, на която се намира нещо, което според него е тайна база на извънземни, пише Дейли нюз.

"Базата е открита преди доста години, но все още е там. Снимката не е изтрита. Това е доказателство, което може да бъде представено пред съда с цел да се застави НАСА да открие истината за съществуването на извънземни в пределите на нашата слънчева система," твърди Варинг.

През август 2012 г. роувърът  "Curiosity" се спусна на Марс и оттогава изследва поръвхността му. И макар и да е изминал само 18 километра, той е открил невероятни неща, включително и доказателства, че Червената планета е имала условия за живот в миналото.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА