Ограничаването на консумацията на алкохол намалява шансовете за развитие на деменция, според южнокорейско проучване.
Пиенето на повече от определено количество увеличава, сочи проучването, публикувано в списание JAMA Network Open.
Какво количество алкохол на ден е опасно и защо научете на Zdrave.to
Абонирайте се за нас в Google News Showcase, за да следите най-важните новини от деня.