След дългия и както се оказва безполезен престой, пациентката е уведомена от медицинското лице, че няма достатъчно ваксини. Това споделя Десислава Димитрова в групата "Обществен съвет" в социалните мрежи, пише dunavmost.com.

Буди недоумение и фактът защо й е отказано да си запише час предварително, каквато е обикновено практиката в медицинските кабинети.

Публикуваме нейния разказ: 

"2 часа и 30 мин. чакане за бустерна доза пред РЗИ Русе на ул. "Байкал" и накрая излиза единственото дежурно днес медицинско лице на видимо навършена пенсионна възраст и заявява с най-наглата си усмивка на чакащите хора, че няма достатъчно ваксини.

В същото време други хора , които пристигат след въпросното чакане близо 3 часа влизат и си получават ваксината. Отговорът : "Те са със записване".

На въпроса ми по телефона по-рано сутринта към същата госпожа "Необходимо ли е да си запиша час?", отговорът беше "Не, не записвам. Идвате и чакате".

Та въпросът ми не е за загубеното време в почивния ден, моето, на родителите ми и на всички останали хора, които си тръгнаха без заветната трета доза. Не е и за това аджеба дали тази женица, работеща най-вероятно за минимална заплата и поради липса на млади кадри и желание от тяхна страна да вършат нейната работа в празничен ден, извънреден труд, който се заплаща според кодекса на труда, осъзнава, че е необходимо да заработи тези пари и те идват не от небето , а от данъците на същите тези чакащи.

Какво щеше да й коства да излезе и като преброи чакащите /не повече от 20 души/ да каже имам 5 или 10 ваксини? Да, наясно съм, че Русе е дълбока провинция и не само тук, но и в по-големите градове, в институции и службички това е "мат"ряла". Кадри няма никъде, то кое ли ни е наред в нашата мила татковина.

Но докато съм жива ще се надявам, че Промяната ще се случи. Иначе отдавна да съм "хванала" към Терминал 2.

За мен не е и никога не е било опция да бягам от трудности.

Бъдете здрави и нека вируса ви заобикаля!"