Експерти дадоха пълен списък на най-добрите и най-лошите добавки за сърцето

Ново проучване открива, че рибеното масло все още преминава тестовете, но може би е време да се откажете от витамин С, витамин Е, селен и бетакаротин.

https://blitz.bg/zdravni-novini/eksperti-dadoha-palen-spisak-na-nay-dobrite-i-nay-loshite-dobavki-za-sarceto_news933415.html Blitz.bg

Някои добавки са по-добри от други, когато става въпрос за намаляване на риска от сърдечни заболявания, според нов метаанализ, публикуван в Journal of the American College of Cardiology.

Използвайки данни от 884 проучвания и повече от 883 000 пациенти, изследователи от университета „Браун” систематично прегледаха всички съществуващи доказателства за микронутриентите, приемани като хранителни добавки.

Кои са най-добрите и най-лошите добавки за сърцето, четете в zdrave.to

Абонирайте се за нас в Google News Showcase, за да следите най-важните новини от деня.
Коментирай