Не веднъж сме писали за безумията в света на модата. Но, както се оказва, най-необичайните тенденции се появяват, когато на едно поле се сблъскват моделиери, рапъри и милениъли. През януари 2019 година в световната мода се появи нова и, естествено, напълно безумна тенденция. Известният американски рапър и посланик на Gucci ASAP Rocky се появи на церемонията в Лос Анджелис на LACMA Art + Film Gala в забрадка на бабичка.  

 

Той нарече този стил babushka boi, обяснявайки на журналистите, че babushka са стари хора, които често си седят у дома и "така нататък".  

 

Не е много ясно, защо изпълнителят е решил така да се забради, но така той явно е пуснал навън своята вътрешна babushka. Рапърът дори смени описанието си в Инстаграм.

 

ASAP Rocky призова всички мъже да започнат да се забраждат, но се откликнаха само преданите му фенове. Тогава с работата се зае друг известен американски музикант - Франк Оушън. 

Поп иконата публикува селфи със забрадка и очила и обяви за старта на флашмоба #babushkaboi. На призива се откликнаха доста повече хора, които дори можеше да бъдат срещнати по улиците. 

 

Освен това, Оушън отиде по-далеч и адаптира образа си за милениълите. Към копринената забрадка той добави очила с тънка рамка, блуза с качулка и различни атрибути на сегашната улична мода: кожено яке, чантичка за кръста и маратонки. 

 

Флашмобът стана толкова масов, че модните къщи решиха да поспечелят от това няколко милиона. Например на показа на колекцията есен/зима 2018 година марката Vetements забради всичките свои модели.

 

А по-късно Gucci също пусна серия забрадки.