Политически анализатор взриви мрежата с упадъка на Ганя и скандала с Олимпиадата
Холандският художник създава своята версия на "Пиршество на боговете", именно използвайки елементи от по-старата и популярна "Тайна вечеря", уточнява Петров
Нищо по-забавно няма от новия либерален и културен елит (самопровъзгласил се за такъв), който иска винаги да демонстрира някакво интелектуално надмощие, което обаче почти винаги се материализира в немощ.
Това пише политическият анализатор Сергей Петров по повод откриващата церемония на Олимпийските игри, информира tribune.bg. Ето какво още казва той:
"Така например, представителите на този елит, израснали с външни клозети, но вече културни люде, седнали да разпространяват, че онзи елемент от откриването на церемонията в Париж не репрезентира Тайната вечеря, а друга картина. Разбира се, те закачливо загатват колко неграмотен е Ганя, а те, видиш ли, много така отдадени на културата.
Разбира се, те понятие нямаха за тази картина, за която говорят, преди да прочетат за нея от техните кумири в туитър (вече Х). Те визират творение на холандски художник - "Пиршество на боговете". Те, тия културни и просветени люде, нито са ходили в Дижон, нито са виждали тази картина, нито са чували за този художник, за когото пишат.
Нито знаят, че това не е първата картина под това название.
Обаче това, което никога не им идва на акъла, понеже са заети да обясняват на Ганя как стоят нещата, е това, че холандският художник създава своята версия на "Пиршество на боговете", именно използвайки елементи от по-старата и популярна "Тайна вечеря". Това обаче е друга тема.
Разбира се, арт началникът на церемонията каза, че не е имал за цел да обижда никого, а всички да се чувстват "репрезентирани". Ама много важно кво е казал той. А организаторите се извиниха, ако са засегнали някого.
И разбира се, началото без съмнение беше препратка към тайната вечеря и след това сценарият тръгна към т.нар. дионисиев ритуал."
Последвайте ни
3 Коментара: