Внимание! Ангелкова с много важни новини за booking.com!
"Самият той ми обясни, че когато се попълват електронно заявленията на местата за настаняване, за да могат да участват в платформата, те отбелязват, че са запознати с условията на компанията, в които ясно е записано, че всяко едно място за настаняване, което се рекламира, трябва да отговаря на изискванията на законите в собствената си страна. Когато такъв официален сигнал бъде подаден от нас като Министерство на туризма, те ще поемат ангажимент същите да не бъдат рекламирани", каза още министърът на туризма. Тя заяви, че се надява с вторите промени в Закона за туризма да се финализира работата по създаване на Туристически инспекторат в Министерството на туризма, който да следи именно за такива нелоялни практики. "Министерството съществува от 2014 г., тогава стартирахме прехвърлянето на функции, които му се полагат и контролът трябва да бъде там", коментира Николина Ангелкова.
"Контролът трябва да е в Министерството, защото имайки такъв туристически инспекторат, ще има капацитета да съдейства с такива платформи и по този начин да се борим със сивата икономика и нелоялната конкуренция", добави министър Ангелкова.
По думите ѝ контролът е обвързан и с една друга тема, за която предстои сериозен дебат - обединяването на бранша.
Според нея ако има единна организация, около която да се обединят представителите на бранша, те ще могат да участват в процедурите по категоризация на местата за настаняване и да се избегнат случите на нарушения. По този начин ще има ясно разпределение на функциите между Министерството и бранша
Последвайте ни
0 Коментара: