А1 започва ново издание на дългогодишната си програма за дигитална грамотност – „Интернет за всички“.

Тази година кампанията е насочена към децата на възраст между 7 и 15 години и ги запознава с основните опасности, които могат да срещнат в интернет, посредством седем интерактивни видеоклипа. Видеоуроците са безплатни и могат да бъдат намерени на https://internetforall.bg, а кампанията ще продължи до 31 декември 2023 година.

„В свят, в който интернет прониква в почти всеки аспект от ежедневието, защитата на децата и младежите онлайн става все по-належаща за децата, родителите и учителите. Това отчасти се дължи на факта, че младите хора прекарват повече време онлайн от останалите. Друга причина е свързана с еволюцията на самия интернет, а с него и появата на нови заплахи и рискове.

Именно поради тази причина новото издание на „Интернет за всички“ се фокусира върху детската безопасност в интернет, която е също толкова важна колкото и останалите дигитални умения.“, коментира Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации“ на А1 България.

Интерактивните видеа от „Интернет за всички“ 2023 поставят на преден план най-често срещаните заплахи в мрежата и разказват от какво и как да се пазим.

Темите са свързани с кибер хулиганството, поведението в социалните мрежи, фалшивите новини, онлайн измамите, изкуствения интелект и други. Докато гледат видеата, децата ще имат възможност да управляват героя в различните сценарии, както и да следят своя прогрес при всеки направен избор. След успешното преминаване през всички епизоди, те ще участват в томбола за награди от А1.

Голямата награда е iPhone 14, а останалите са 6 броя слушалки Redragon T-Dagger Ural, 6 микрофона Genesis Radium 200 и 3 гейминг пада Redragon Pluto. Освен това всички участници, които преминат през „Интернет за всички“ 2023, ще получат и сертификат за успешно преминато обучение по интернет безопасност.

А1 застава зад идеята, че дигитализацията трябва да сближава, а не да разделя хората, и именно затова стартира инициативата „Интернет за всички“ през 2014 година. Тя популяризира интернет грамотността и безопасността чрез различни образователни инициативи, насочени към хора от всички възрастови групи.

На фокус са както лекциите с деца и младежи, така и обученията на възрастни хора над 55 години. По време на всяко обучение участниците получават полезна информация, както и много нови технологични умения. Целта е да се научат как правилно да използват интернет и устройствата, да извлекат възможно най-полезното и качествено съдържание за тях, както и да им се напомни колко е важно да сърфират безопасно независимо в коя възрастовата група попадат.

А1, част от A1 Group, е водещ доставчик на дигитални услуги и телекомуникационни решения в България. Компанията предоставя мобилни и фиксирани услуги, високоскоростен интернет, интерактивна, цифрова, сателитна и мобилна телевизия, четири собствени спортни канала с марката MAX Sport, платежни услуги, ICT, cloud и IoT бизнес решения. През 2022 г. A1 България отчита приходи от 640,4 млн. евро, а сравнимата EBITDA e 254,4 млн. евро.

A1 Group е водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 26 млн. клиенти. A1 Group оперира в седем държави: Австрия, България, Беларус, Хърватия, Словения, Северна Македония и Сърбия, а приходите на Групата за 2022 година надхвърлят 5 милиарда евро. Портфолиото на A1 Group включва гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни услуги, както и решения в областта на високите технологии, преноса на данни и онлайн разплащанията. Групата разполага със стабилен акционер в лицето на América Móvil – един от най-големите телекомуникационни доставчици в света.

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук