Експерти с ценни съвети, за да ужилим хакерите, които печелят милиони от POS терминали
Ръстът на загубите принуждава финансови организации да увеличават разходите за борба с киберпрестъпността.
Загубите на финансовите организации от киребатака стават все по-осезаеми. Според резултати от изследване на Kaspersky Lab, средните щети от един инцидент възлизат на 926 000 долара.
Най-разорителни са атаките на POS-терминали. Средната щета там е 2.1 млн. долара. Следват заплахите, свързани с взлом на мобилни устройства – 1.6 млн. долара, и целеви атаки – 1.3 млн. долара.
Ръстът на загубите принуждава финансовите организации да увеличават разходите за борба с киберпрестъпността. Макар основната причина да си остава необходимостта от спазване на изискванията на регулаторите, 63% от респондентите смятат, че решението се крие в създаването на по-добри системи за защита.
Друг фактор, който принуждава компаниите да увеличават разходите в тази област, е усложняването на инфраструктурата.
Обемът на средствата, отделяни за информационна безопасност, ще расте и в бъдеще: в това са убедени 83% от анкетираните.
Резултатите от изследването показват, че финансовите организации се концентрират върху изучаването на киберзаплахите и провеждат одити на системите за безопасност: 73% от анкетираните смятат тези мерки за ефективни.
Въпреки това експерти по разработването на стратегии за кибербезопасност съветват да вземем под внимание следните препоръки:
- Избягвайте целеви атаки. Те могат да се осъществяват от трети лица или ваши „изпълнители“. Такива компании често са слабо защитени, което може да се превърне във ваш проблем.
- Отчитайте човешкия фактор: хората, които искат да навредят, често прилагат изобретателни методи в сферата на социалното инженерство, за да проникнат в инфраструктурата на компанията.
- Помнете, че само едно съответствие на изискванията за безопасност не гарантира защита. Не е маложавен комплексният подход към безопасността.
- Провеждайте редовни тестове за проникване. Уязвимостта на инфраструктурата трябва да ви бъде известна предварително, а не когато проникването бъде направено.
- Обърнете внимание на заплахата от вътрешни хора, които са склонни да спомогнат за атаката на компанията.
Последвайте ни
0 Коментара: