Започна 17-ото издание на Лятната стажантска програма на VIVACOM
Успешно завършилите програмата ще получат препоръки и сертификати, които да им послужат за в бъдеще, а на голяма част от тях ще бъде предоставена и възможност за постоянна позиция в компанията.
Стажантите традиционно ще преминат през обучения по корпоративна култура и бизнес етикет в компанията, презентационни и комуникационни умения, както и ще вземат участие в една от социално-отговорните инициативи на VIVACOM. По време на стажа си всеки участник има и индивидуално назначен ментор, който го подкрепя и напътства в професионалното му развитие.
Това е 17-ото поредно издание на инициативата, а наложената социална изолация доведе до промени в начина на подбор на участниците и за пръв път тази година интервютата с кандидатите се проведоха онлайн през платформата ZOOM. Въпреки липсата на физически контакт, интересът на бъдещите стажанти остана висок, а големият плюс беше, че в домашни условия студентите са значително по-спокойни и откровени за своите цели и очаквания от програмата.
Лятната стажантска програма на VIVACOM цели да открие мотивирани и амбициозни младежи, които търсят професионално развитие у нас, като им предлага да разгърнат потенциала си, чрез работа по реални проекти в най-големия телеком в България по общи приходи. Сред бонусите за участниците освен придобитите умения и опит са: възможност да работят на трудов договор с конкурентно заплащане, социални придобивки и участие в различни забавни инициативи, организирани специално за тях.
През годините програмата се наложи като изключително успешна и предпочитана от младежите. Едно от доказателствата за това са множеството специалисти, които започват своя кариерен път в компанията след приключването й, а впоследствие достигат до най-различни експертни и мениджърски позиции, а другото са признанията и наградите, които компанията получава за нея. За изминалата 2019 г.
Лятната стажантска програма на VIVACOM спечели второ място на Годишните награди за отговорен бизнес 2019 г. в категорията „Инвеститор в човешкия капитал“ и трето място за Employer Branding проект на наградите Employer Branding Awards 2020.
Последвайте ни