Министерството за Българското председателство: Няма плагиатство в клипа „Това е България“
В този смисъл да се търсят и откриват прилики с други продукти е неоснователно и некоректно. Стойността на клипа е в оригиналния поглед на неговите автори, на начина и индивидуалния им прочит, с които представят клипа, а не по отношение на изразните средства.
Във видеото, изработено от фирмата, спечелила обществената поръчка - "Ди индъстри" ООД, е представена красотата на България през четирите годишни сезона. Клипът показва пътуване през тях, характерни емблематични, исторически и културни паметници, традиции, съхранили духа на българщината през вековете до наши дни.
Фактът, че от официалното представяне на клипа - 5 януари 2018 г. досега, е гледан над 1 млн. пъти само в интернет, показва, че той е качествен и атрактивен продукт. Почти всички отзиви в медиите и социалните мрежи са изключително положителни. Доказват го резултатите - по 15 400 души на час са гледали в социалните мрежи филма за България, изготвен за ротационното ни председателство, се казва в изявлението.
Справката е за първите 48 часа след представянето на клипа.
Последвайте ни
0 Коментара: