Black Friday за Profitshare - ръст на продажбите с впечатляващите 497%
На Black Friday 2016 бяха регистрирани продажби на стойност 2.379.900 лева, без ДДС, сравнено с изминалата година бележим ръст с впечатляващите 497%. Афилиатите на Profitshare, успяха да регистрират 15 197 продажби и да генерират трафик в размер на 534 385 клика към сайтовете на рекламодателите, включили се в събитието.
Тази година, в най-голямото шопинг събитие, взеха участие 24 от рекламодателите в платформата. Всички те предложиха атрактивни оферти с намаления, достигащи до 90%, при някои от тях! Сред топ промотираните рекламодатели бяха eMAG.bg, FashionDays.bg.
Някои от тях съвсем скоро се присъединиха в платформата и постигнаха забележителни резултати, които пожелаваме да се запазят и подобряват за в бъдеще!
По време на събитието 108 от участващите афилиати успяха да регистрират комисиона, което е с 140% повече в сравнение с 2015 година. Златният час беше в 07:00 часа на 25.11. Тогава бяха регистрирани 2216 конверсии. По време на събитието, най-промотираните категории бяха: електроуреди, IT продукти, мода, бебета и деца, обзавеждане и принадлежности за дома.
Profitshare е платформа, разработена от дигитална агенция Conversion, която е на 4-то място сред дигиталните агенции е България. Стартирахме през началото на 2015 година и към този момент платформата е генерирала продажби за над 15 210 000 лева. За една година успяхме да увеличим рекламодателите си с 2 пъти, и към днешна дата в платформата има над 33 активни рекламодатели и над 6500 афилиати. Благодарение на общото ни сътрудничество и общи цели, ние продължаване да растем и да оптимизираме платформата с оглед постигането на още по-добри резултати!
Последвайте ни