„Часът на банката“ помогна за подобряване на финансовата грамотност на повече от 1500 ученици от цялата страна
През 2021 г. кампанията бе адаптирана за провеждане в онлайн среда и с представяне на най-актуалните по време на пандемията финансови теми. Инициативата успя да достигне до близо 20 училища в София, Пловдив, Бургас, Плевен, Козлодуй, Шумен, Смолян, Видин, Стара Загора и Елин Пелин.
„Иновационно и дигитално банкиране“, „Информационна сигурност“, „Микробизнес и предприемачество“, „Работодателска марка“, „Кредитни продукти“ и „Банкови карти“ бяха част от темите, които обхвана инициативата за повишаване на финансовата грамотност сред подрастващите. Специално подготвените за ученици лекции от банкови специалисти протекоха под интерактивна форма с много дискусии, практически казуси и игрови елементи, поради което обратната връзка от участниците е много позитивна.
„Часът на банката“ е част от социално отговорната политика на Райфайзенбанк, като от 2017 г. досега програмата е помогнала за подобряването на финансовата култура на хиляди български ученици.
Последвайте ни