Безопасността и удобството на онлайн пазаруването го направиха изключително популярно през последните месеци в контекста на глобалната пандемия, като българите ще предпочетат този канал, за да направят своите покупки на Black Friday – деня с едни от най-големите отстъпки за годината. Това са изводите от представително проучване на Kantar* за нагласите и очакванията преди Черния петък.

Данните показват, че рекордните към момента 96% са запознати с търговската кампания, а 72% от тях възнамеряват да направят покупка тази година. С над 10% са се увеличили потенциалните клиенти, които ще изберат да пазаруват онлайн – 73,7%, което е три пъти повече от предпочитащите физически магазини.

Проучването показва също, че eMAG е водеща платформа сред дестинациите за електронна търговия по време на Black Friday – споменавана като предпочитано място, за което първо се сещат, от 26,1% от анкетираните, които ще направят своите покупки онлайн.
 
Тази година Черният петък на eMAG започва сутринта на 20 ноември.
За кампанията те са подготвили над 350000 продукта на склад в различни категории. 40000 ИТ продукта, 40000 малки домакински уреда, 25000 телевизора, 25000 смартфона, 25000 домакински електроуреда (хладилници, перални и сушилни), 40000 парфюми и козметика, 50000 продукта за дома и градината, 50000 спортни стоки и много други.

Маркетплейс партньорите на платформата също се включват в кампанията с допълнителни 185 000 оферти – както продукти от традиционните категории, така и по-нестандартни и ексклузивни предложения като инвестиционно злато и бижута, автомобили, ваканционни пакети, ваучери с атрактивни отстъпки за различни услуги, включително козметични и медицински, вино за колекционери и много други. Най-скъпото предложение е офис сграда в София за 13 милиона лева (с отстъпка от 470 000 лв.), а сред колите – Land Rover Range Rover SUV за 366 000 лв. (с отстъпка от 18 300 лв.). Премиера на eMAG Black Friday правят специални оферти за изкуство, включително картина на Иван Милев за 43 000 лв. (с отстъпка от 9 460 лв.), телекомуникационни и застрахователни услуги.
 
В навечерието на техния Black Friday от eMAG разкриват някои от избраните продукти за кампанията. Ето кои са първите 6:  
Броят предлагани от eMAG продукти за кампанията е предварително определен и може да не покрие цялото търсене от страна на купувачите. За да увеличите шанса си да се сдобиете с желаните стоки, бихте могли да предприемете следните стъпки:
  • Инсталирайте мобилното приложение на eMAG и активирайте известията, за да разберете кога започва Black Friday;
  • Запазете любимото си място за доставка – удобен вариант да получите поръчката си по-бързо и удобно е да се възползвате от опцията за вземане от офис на куриер, от клон на Български пощи или от новия шоурум на eMAG в София, открит през септември тази година.
  • Запазете своята кредитна или дебитна карта в акаунта си, за да правите поръчки сигурно и бързо.
  • Подгответе списък с любими продукти.
 
* Националното представително проучване е проведено по поръчка на eMAG сред 1027 респонденти на възраст между 18 и 55 г., живеещи в цялата страна, в периода 22 октомври – 4 ноември 2020 г.