Розата вече няма да е сама в туристическото лого на България. Компания ще й правят слънце, море, пясък с чадър, планина и езеро. Сложната композиция е във формата на баница. Слоганът е кратък е ясен: Открий и сподели.
Новото лого е получило положителна оценка при тестването в 11 държави, стана ясно по време на официалното му представяне в икономическото министерство. Освен него ще има и други, които ще представят различните видове туризъм у нас - морски, планински, СПА и уелнес, културен, еко и селски почивки, вино и гурме, приключенски, делови пътувания... &quot;Изработването на новото лого е само част от цялостна стратегия за бранда България, като целта е да се популяризира страната ни като туристическа дестинация. Очакваме в следващите пет години чуждите туристи да се удвоят, а приходите да се увеличат с 25%&quot;, заяви зам.-министърът на икономиката Иво Маринов. <br /> <br /> За пръв път новата ни туристическа марка ще бъде използвана официално по време на международната туристическа борса в Берлин от 6 до 10 март. /БЛИЦ<br /> <br />