Интересна идея за развитието на българския туризъм разви в сутрешния блок Благой Рагин, председател на Българската хотелиерска и ресторантьорска организация. Той извади няколко пити кашкавал и ги удари в масата - дар за водещите на БНТ, определени от него за рекламни лица на България
&quot;Всеки чужд турист трябва да получи по една пита и една бутилка вино безплатно. По-голяма реклама от това няма, повярвайте. Трябват ни 28 млн. лева за това&quot;, обясни Рагин. А за застрояването по черноморието изказа кратка, но не по-малко любопитна теза: &quot;Ако Сталин беше стигнал до Атина, щяхте да видите и там какво щеше да е...&quot;<br /> <br /> Рагин изтъкна предимствата на нашата &quot;уникална&quot; природа. Според него с нея слагаме в джоба си дори толкова популярните тръцки острови.<br /> <br /> За някои недостатъци обаче Благой Рагин не обели дума - шезлонгите и чадърите при комшиите са безплатни, стига едно кафе да пиеш, а с него идва гратис и минерална вода. При нас водата на пясъка е &quot;златна&quot;, всеки търговец гледа как да одере кожата на туристите. За ол инклузива и изненадите по заведенията също няма база за сравнение. А липсата на пречиствателни станции превръща морето ни в боза от години за разлика от чистата вода на юг от нас. /БЛИЦ