Ето кои са най-престижните марки
Технологичните гиганти окупират осем от първите 20 места
Стойността на втория в класацията бранд е $133 милиарда, а на третия – $73 милиарда.
На четвърто място в класацията на най-престижните марки е софтуерният първенец Microsoft, чиято стойност е оценена на 72.80 милиарда долара.
В класацията следват Toyota ($53.58 млрд.), IBM ($52.50 млрд.), Samsung ($51.81 млрд.) и Amazon ($50.34 млрд.).
Интересно е, че технологичните гиганти окупират осем от първите 20 места в престижната класация. „Индипендънт“ посочва, че само две британски компании са намерили място в топ 100 – това са HSBC (финанси) и Burberry (мода).
От първите пет бранда в класацията единствено при Coca-Cola се забелязва спад в стойността на марката – със 7%. Най-голям ръст в топ 10 бележи Amazon с цели 33%.
Последвайте ни
0 Коментара: