С интересно събитие в центъра на град София, Fibank (Първа инвестиционна банка) отвори изцяло нов офис на площад „Народно събрание“ № 3. Офисът е с иновативна дигитална зона, която е съобразена изцяло с нуждите на клиентите – Fibank Digital Zone.

Подобна технологичната зона за модерно и бързо обслужване с познатите за Fibank високи стандарти засега е въведена в 2 банкови офиса в столицата – „Народно събрание“ и The Mall, които са достъпни за всички клиенти на банката.

Концепцията за Fibank Digital Zone е направена, за да отговори на изискванията на съвременния клиент – персонализирано отношение и отличното обслужване, което е запазена марка на Първа инвестиционна банка. В дигиталните зони на ПИБ клиентите са поставени в центъра на вниманието.

Голям принос за дигиталното бъдеще придават и служителите на Първа инвестиционна банка, които работят във Fibank Digital Zone. Те са надградили своите знания и умения чрез обучителни сесии и семинари, за да могат да предложат иновативни клиентски решения в духа на високите технологии. По този начин служителите на банката за пореден път доказват, че имат водеща роля в качественото обслужване на клиентите.

Дигиталните зони на Fibank предоставят ново клиентско преживяване, съчетаващо най-доброто от дигиталните иновативни решения на банката, разработени през последните няколко години и отлично клиентско обслужване, с което банката е позиционирана в съзнанието на клиентите.

Новият тип пространство съдържа:

  • Дигитални зони за самообслужване, където клиентите ще могат сами да извършват банкови операции в дигиталното банкиране My Fibank;
  • Дигитални зони, в които може да се провеждат обучения с фокус върху ползването на дигитални финансови услуги;
  • Банков салон с флуидни работни места, позволяващи скъсяване на дистанцията с клиента;
  • Нови процеси в клиентското обслужване, с акцент върху бързината на обслужването, без да се губи качеството;
  • Пространства за виртуални срещи и кредитни консултации на място с експертите на ПИБ.

Главният изпълнителен директор и Председател на Управителния съвет на Fibank, г-н Никола Бакалов, сподели: „При изграждането на дигиталните зони се вслушахме в гласа на нашите служители, облекчихме работния им процес и надградихме техните умения.

Направихме това с убеждението, че ангажираността им и бързото възприемане на иновациите са гарант за успешното развитие не само на банката, но и на всяка компания. Вярваме, че тази симбиоза е бъдещето на банкирането и затова идеята за Fibank Digital Zone ще присъства занапред във всеки нов офис.“

ТВ-звездата Филип Буков беше водещ на събитието за откриване на Fibank Digital Zone, като нагледно демонстрира дигиталните услуги на банката. С това той отговори и на въпроса, който сам постави през миналата година: „Банков офис – какво е това?“, а именно – иновативно дигитално пространство, в което клиентите и служителите могат заедно да достигнат до персонални финансови решения.