За проблем с мобилното приложение за онлайн банкиране на ОББ и KBC Bank съобщи читател на БЛИЦ. Според него той се изразява в изискване на някаква нова парола и актуализация на самата апликация. 

Една от възможните причини е това, че преди няколко месеца двете банки се обединиха в една. Все още няма официално становище от кредитните институции относно проблема.

Репортер на БЛИЦ се свърза с банката. От там уточниха, че потребителите няма от какво да се притесняват, тъй като в момента тече обновление на приложението.

"След актуализацията те ще могат да влязат в него само чрез създадените от тях парола без да се изисква въвеждането и на потребителско име", казаха от банката пред БЛИЦ. 

ОЧАКВАЙТЕ ПОДРОБНОСТИ В БЛИЦ!

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук