"Здравейте, от днес сутринта сайтът на ЦКБ и мобилното банкиране са офлайн? Дали става въпрос за хакерска атака, или технически проблем? Защо хиляди потребители не могат да си използват банкирането?" Това съобщи потърпевш, цитиран от Plovdiv24.bg.
 


Официално съобщение от банката гласи:

Уважаеми клиенти и партньори,

Поради технически причини достъпът до системата ни е временно ограничен.

Работим върху отстраняването на проблема и съвсем скоро услугите ни ще бъдат отново достъпни за всички наши клиенти.

Благодарим ви за търпението и молим да приемете извиненията ни за причиненото неудобство!

По-късно стана ясно, че причината за проблемите е въвеждането на софтуер, необходим за предстоящото преминаване към еврозоната.

Какво още посочват от ЦКБ за новия софтуер четете тук!

ОЧАКВАЙТЕ ПОДРОБНОСТИ В БЛИЦ!

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук