Според Латинка Петрова - собственичка и управител на хранителен супермаркет в Пловдив, кампанията "Достъпно за вас" няма да има успеха, които й се приписва.

За да се намали една цена, е важно поведението на производителя, логистиката и търговеца.

"Не може току-така да се каже - сваляйте цените". 

"За да спечелим конкуренцията с останалите на пазара, ние намаляваме цените на много повече стоки от описаните в кампанията и не е важно какво ще бъде обозначението на това, не може да повлияе "спусната отгоре" препоръка".

Латинка Петрова сподели за "Радио Пловдив", че на фона на инфлацията в момента не е възможно дълготрайно падане на цените. Разходите за ток, заплати и осигуровки са достатъчно големи и не позволяват това. 

Тази инициатива ще отмине много бързо, клиентите имат достатъчно информация и едва ли едно лого ще повлияе на избора им откъде да пазаруват.

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук