За голям проблем с една от най-известните банки у нас съобщава потърпевша. Ето какво споделя тя:

"Моля, пишете за проблемите с "Уникредит Булбанк", относно изпращане на есемес за активация. Едни на други си прехвърлят отговорността, проблемът е от събота!

Не може да се влезе нито с еднократна парола през браузър, нито да се активира повторно приложението на "Булбанк Мобайл", защото просто не изпращат есемеси. Така ограничават клиентите си. Моля, потърсете отговор защо досега не е поправен проблемът и как ще компенсират клиентите си? Благодаря".

Справка в официалната фейсбук страница на банката показва, че там липсва съобщение за такъв проблем. Под една от последните публикации обаче има коментари на хора, които засягат именно гореописания проблем:

- "Четвърти ден не предоставяте никаква възможност за достъп до банкирането за клиентите, използващи СМС като начин на вход. Абсурдно е, че няма начин за смяна на средството за вход в ситуация, в която СМС-ите не работят";

- "Това на нищо не прилича, вече пети ден мълчите, нямаме достъп до сметките си, какво става ...не се получава смс, може би ако проблемът стигне до медиите, ще реагирате по някакъв начин, безобразие";

- "Гола вода сте. Реално не мога да платя нищо онлайн вече няколко дни.

Принуждавате ме да сменя банката с друга. А нямах такова желание.

Оправете си банкирането. Реално не мога да ползвам парите си, което е абсурдно".

ОЧАКВАЙТЕ ПОДРОБНОСТИ В БЛИЦ!

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук