Пощенска банка с две международни награди за дигитално банкиране
Финансовата институция получи отличията от престижния конкурс World Finance Digital Banking Awards 2020
Отличията са в категориите „Най-добра дигитална банка“ (Best Consumer Digital Banks, Bulgaria) и „Най-добро приложение за мобилно банкиране“ (Best Mobile Banking Apps, Bulgaria) за потребителите в България. Зимното издание на конкурса отличава най-добрите банки в предоставянето на дигитални услуги на потребителите и въвеждането на иновативни модели за управление.
Пощенска банка е единствената финансова институция от България отличена в тазгодишното издание. Признанията са в резултат на серията от иновации, приложението за мобилно банкиране m-Postbank, модерната клонова мрежа и дигиталните услуги, които банката предлага за удобство на своите клиенти през последната предизвикателна за всички година.
Това е пореден успех за нея, след като през 2020 г. получи за трета поредна година и отличието за „Най-добра банка в банкирането на дребно в България“ (Best Retail Banks) от конкурса World Finance Banking Awards на едноименното финансово списание.
„Дигиталните канали на банката ще продължат да бъдат предпочитан начин за извършване на ежедневни банкови операции и ние се стремим да отговорим на тази потребност, особено сега, когато банкирането от разстояние е не просто удобство, а необходимост. Вследствие на все по-активната употреба на дигиталните канали от клиентите на банката, общият дял на направени трансакции в онлайн среда на годишна база достига 78% в края на 2020 г. спрямо 22% на извършените в клон“, посочват от Пощенска банка.
Възходящата тенденция в развитието на дигиталните канали на банката категорично се потвърждава и от данните за използването им на годишна база, като най-чувствително е увеличението при ползването на мобилното приложение „m-Postbank“. За миналата година активните потребители на апликацията са нараснали с 60%, а общият брой на направените трансакции отбеляза ръст от 50 на сто спрямо 2019 година.
Цифрите са безспорен показател и за доверието, което Пощенска банка печели, превръщайки се в „дигиталната банка“, която клиентите предпочитат. През изминалата година е отчетен забележителен ръст от 120% на подадените онлайн заявления за кредитен продукт, а усвоените през дигиталните канали на банката суми нарастват почти двойно спрямо 2019 година.
„Бъдещето на банките е в дигитализацията, затова и постоянните ни инвестиции в човешки ресурси, иновативни услуги и технологична инфраструктура характеризират стратегията на Банката в тази посока, чрез разработване на модерни решения и нови възможности за всички наши клиенти.
Те могат да се възползват от напълно дистанционен процес по заявяване и получаване на кредити, сметки, застраховки, дебитни и кредитни карти, онлайн консултация за жилищен кредит чрез мобилното приложение EVA Postbank, както и от нашите дигитални зони от за експресно банкиране, уникални за местния пазар.
Благодарение на дигиталните ни зони клиентите могат да се идентифицират с банковата си карта и да извършат сами около 90% от операциите, които се извършват от банковите служители.
Продължаваме да развиваме своите услуги и скоро ще предложим мобилен портфейл от ново поколение. Затова сме много щастливи, че сега получаваме точно тези награди. Те са още едно доказателство, че се движим в правилната посока и сме отговорили на най-важното – добрата клиентска удовлетвореност“, коментират от Пощенска банка.
В престижния конкурс вземат участие редица водещи банки, които задават трендовете и определят следващите фази в дигитализацията на банкирането. Сред тях са утвърдени банки в световен мащаб като Bank of America, UBS, Lloyds Banking Group, Citi, HSBC, BBVA и други.
Последвайте ни