Първо място за Пощенска банка в категория „Нова услуга“ на BAAwards 2017
Финансовата институция отново е сред големите победители в конкурса за постижения в маркетинговите комуникации на Българската асоциация на рекламодателите
„Щастливи сме, че отново сме носител на първа награда от този престижен конкурс, в една от най-оспорваните категории тази година. Успехът на кредитна програма „Повече днес“ се дължи не само на смелия и иновативен подход в комуникацията й, но и на уникалното продуктово предложение, което е без аналог на пазара. Фокусирахме се основно върху ползата за потребителя и неговото преживяване. В рекламната кампания разказахме интересни, но в същото време разбираеми истории, поднесени с чувство за хумор. И постигнахме над 50% ръст в потребителското кредитиране спрямо година по-рано“, коментираха от Пощенска банка.
Кампанията е реализирана от управление „Корпоративни комуникации и маркетинг“ на Пощенска банка, с помощта и на комуникационна агенция BBDO Group.
Тази година журито на BAAwards имаше нелеката задача да оцени рекорден брой кандидатури – за престижните награди се състезаваха 43 компании в общо 8 категории.
Последвайте ни