Рекламираме с билбордове в САЩ почивки в България
До 2020 г. чуждестранните туроператори предвиждат да изградят 5 хотела от висока категория там. В София също се очаква да дойдат престижни международни хотелски вериги. Освен вече започналото строителство на "Хаят риджънси" (на мястото на бившето кино "Сердика"), който се очаква да заработи през 2019 г., се очакват веригите "Фор сизънс", "Джумейра", "Мариот" и други, каза министърът.
Общини вече са представили във ведомството проекти в туризма, 30 от които министерството ще рекламира пред потенциални инвеститори. Като пример Ангелкова посочи банята във Вършец. Тя е собственост на Министерството на здравеопазването като ще се търси компания, която да я възстанови и да построи хотел до нея.
България започва да се позиционира в по-високия ценови клас и това се оценява от чуждите туроператори, каза Ангелкова. През летните месеци страната е посетена от 4.3 млн. чужденци, с 8% повече, отколкото през същия период на миналата година.
Нощувките на българи са 1.5 млн., увеличението е с над 4%. Едновременно с това почивките на българи в Гърция бележат спад с 3-4%, докато от Гърция в България са дошли с 10% повече туристи, сочат данните на министерството.
През октомври в САЩ започва рекламна кампания на българския туризъм. Дигитални билбордове ще бъдат разположени в Ню Йорк, Чикаго, Лос Анджелис, Лас Вегас, Вашингтон, съобщи Ангелкова. Те ще представят възможностите за зимна и лятна почивка в България, културно-историческия, балнео и спа туризма.
През ноември на туристическата борса в Лондон, която е най-голямата в света, българският щанд ще включва "дигитален ъгъл", в който с участието на студенти от Русенския университет ще бъдат представени цифрови изображения на български забележителности, а 3D принтери ще отпечатват сувернири с тях.
С откриването на туристически офиси България ще се рекламира и в Китай и Япония.
Последвайте ни
0 Коментара: