В осмото издание на кулинарния конкурс Спечели с Рецептите на „Краси” бяха получени 17 894 рецепти на ястия с майонеза. Феновете на вкусната надпревара тази година се състезават за 20 уреда за готвене на пара с марка Philips. Кои късметлии ще се зарадват на наградите ще научим на 2 декември, когато в присъствието на нотариус ще бъдат изтеглени победителите за 2015 година, а имената им ще бъдат огласени на сайта на конкурса и във фейсбук.
&nbsp;Досега повече мъже са печелели първенството, като пъвите 4 издания са напълно доминирани от силния пол, в лицето на Светослав Славов, Нено Дянков, Дичо Ташев и Васил Божилов. Пробивът на дамите в кулинарната надпревара е предвождан от Весела Стоицев, която грабва наградата с &bdquo;Парфе от тиквен мус&rdquo; през 2012 година. Получените кулинарни предложения и любими рецепти с майонеза за цялата история на конкурса са вече над 100 000.<br /> <br /> Конкурсът на майонеза &rdquo;Краси&rdquo;има своите верни почитатели и за осемте години, в които се провежда се утвърди като очаквано и предпочитано събитие за феновете на марката-лидер на пазара на майонеза у нас.<br /> <br /> Тази година донесе голямо признание на майонеза &ldquo;Краси&rdquo;, която получи престижния приз &ldquo;SUPERBRANDS&rdquo;. Глобалната организация Superbrands, призната като водещ световен независим арбитър в брандинга, определи пловдивската марка сред тези, които се отличават и доминират над останалите в рамките на националния пазар.<br /> <br /> 2015 година донесе и наградата &quot;Любима марка&quot; на Майонеза &quot;Краси&quot; в цели два раздела на националната класация на потребителите &quot;Млечни продукти&quot; и &quot;Българска марка&quot;. Това е признание, което доказва, че марката &bdquo;Краси&rdquo; е изградила отлична репутация в своя сектор и предлага значителни материални и емоционални предимства пред конкурентите. Пловдивската майонеза е доказала своите качества през последните две десетилетия и е предпочитаната марка, запазила традиционния български вкус.<br /> <br /> Собствникът на компанията Димитър Консулов подчерта, че са важни наградите, но по &ndash;важно е доверието на потребителите, които със своя избор направиха именно &bdquo;Краси&rdquo; най-продаваната майонеза у нас.<br />