И тази година „Винпром Пещера” спази старата българска традиция, отбелязвайки празника на виното и лозята Трифон Зарезан. Изпълнителният директор на компанията Иван Папазов заряза лозята и пожела добра реколта и през 2014 г. Специални гости на традиционния български ритуал бяха партньори на компанията от Великобритания, Швейцария и Китай.
&bdquo;През 2013-та година експортирахме продуктите на &bdquo;Винпром Пещера&rdquo; в над 40 държави по целия свят и нашата цел е този брой непрекъснато да нараства&rdquo;, заяви Иван Папазов. &bdquo;Усилията ни са насочени към разработването на нови пазари, където е потенциалът за растеж и развитие на бизнеса &ndash; все пак по света има над 7 милиарда население, докато в България днес сме малко повече от 7 милиона. Логично е да акцентираме в планираната експанзия на световните пазари&rdquo;, допълни още той. <br /> <br /> Г-н Папазов очерта и основните приоритети на компанията за предстоящата година. Това се развитието на собствените лозови масиви, разрастване на продуктовото портфолио и постоянни инвестиции в модернизация на производството. Продуктите на &bdquo;Винпром Пещера&rdquo; от години са предпочитани от българските потребители и традиционно са с най-висок пазарен дял в своите категории. Производството на вина по най-модерна технология прави продуктите на &bdquo;Винпром Пещера&ldquo; сериозна конкуренция на световните алкохолни пазари. Те са предпочитан вкус на цели четири континента, като броят на експортните пазари на компанията непрекъснато нараства. /БЛИЦ<br /> &nbsp;