Под това мото бутилката на водка "Флирт" с нов дизайн бе презентирана пред медии и бизнес партньори в София по време на прием-коктейл.
Специално за събитието бяха поканени специалисти от Германия и Австрия да представят технологичния процес на питието и новата опаковка на бутилката. <br /> <br /> За пролетно-летния сезон водка FLIRT излезе на пазара с нова разчупена визия, модерен етикет и уникална капачка. Новият дизайн е дело на известното немско дизайнерско студио Just Blue. <br /> <br /> Ръководителят на проекта Роман Ахлайтнер лично дойде в България да презентира предизвикателствата, стояли пред агенцията в хода на реализацията на редизайна: <br /> <br /> &bdquo;Генерално задачата бе да се осъществят малки стъпки по дизайна, за да остане продуктът разпознаваем. Този принцип се избира винаги тогава, когато един продукт функционира успешно на пазара. За нас като дизайнери това всъщност винаги е интересно предизвикателство, защото да се направи голяма крачка е много по-просто, отколкото един продукт да се промени само в детайли&rdquo;. <br /> <br /> Херберт Вагнер беше другият гост долетял специално за събитието от чужбина. Австриецът е известен специалист в областта на производството на спиртни напитки и от 7 години консултира водка &quot;Флирт&quot;. Той също предаде в кратка презентация познанията си за технологичния процес на напитката: &bdquo;Само половин година след появата си през 2001 год. на българския пазар FLIRT се наложи като пазарен лидер и удържа позициите си и до момента в една изключително конкурентна и динамична среда. Произвежда се от зърнен спирт, а мекотата й се дължи на многократната дестилация. Използва се изворна деминерализирана вода, която е с точно определени технологични параметри и специални добавки за освежаване на възприятията при консумация. Производството на водката минава през няколко звена на стриктен контрол &ndash; както на входящите суровини, така и на готовата продукция&rdquo;.<br /> <br /> Признание за високото качество на питието са и множеството медали от международни форуми и изложения. Само преди месец водката бе наградена отново с медал на изложението &ldquo;International Spirits Challenge 2011 &rdquo; в Лондон. Този конкурс е едно от най- уважаваните, респектиращи и влиятелни мероприятия в световен мащаб, на който от 16 години се оценяват спиртни напитки, похвалиха се от PR отдела.