Развитието на инфраструктурата по отношение на пътища, пречиствателни станции и други съоръжения, дават възможност много повече туристи да посетят Черноморието и бъдат добре обслужени в сравнение с предишни години, коментира в интервю за в-к 24 часа собственикът на „Хасиенда“ бар в Лозенец – Димитър Тодоранов. Той смята, че позитивните прогнози на туристическия бранш са на път да се сбъднат, ако се промени отношението към родните туристи и им се предложи разнообразие от туристически продукти, включващи освен добро обслужване и цени, и събития, които да правят лятото на българина по-вълнуващо.
Безплатните чадъри и шезлонги на плажа са също част от промените, нужни за да привлекат българите на морето. Това, което привлича българите в Гърция и Турция, са доброто отношение, обслужване и качествената храна на достъпни цени, естествено и голямото разнообразие от плажове. Вече се изисква доста по голяма гъвкавост от страна на всички заети в туристическия бранш у нас, за да се предлагат достъпни уикендови пакети, придружени от предложения за смислено прекарване на времето на този тип туристи. Същото отношение трябва да се наложи и към българите, решили да прекарат летните си отпуски на морето.

С подобряването на магистралите се наблюдава и тенденция все повече млади, активни, работещи хора да посещават морето за уикендите. Това има потенциал да се развие и да върне доверието на българина към родните морски курорти, ако браншът започне да обръща повече внимание на конкретните групи хора, които имат общи интереси и могат да бъдат привлечени чрез културни мероприятия, например.

Успешният бизнес модел на заведението в Лозенец привлича чрез постоянното въвеждане на нови проекти, заради които има лоялна аудитория, но и новите посетители постоянно растат.

„Тази година решихме да привлечем повече публика, чрез организирането на повече тематични събития, като изложби, концерти, театрален фестивал. Формулата по която работим е печеливша, защото ние предлагаме изключително разнообразие от висококачествени продукти, като се отнасяме с изключително внимание към клиентите си.“ – коментира Тодоранов.

Част от инициативите на „Хасиенда“ за привличане на посетители са ежегодните музикални събития, като тази година там ще гостуват групи като „Остава“, „Тангра“, “Ъпсурд“,  хитовите изпълнители Хилда Казасян, Любо Киров, и много други. Следват и няколко нови културни проекти, като конкурс за художествени произведения с тема „Слонът“. Той цели популяризиране на българско изкуство и младите, неизвестни художници, да получат възможност за изява и признание, чрез излагане на техните творби в изложба. Редом с тях в заведението ще бъдат изложени и произведения на известни в сферата имена. Не на последно място е и уникалният концерт на Лили Иванова и Тангра, който се организира съвместно с Община Бургас на 5 и 6 Август, на централния плаж в града. Той ще бъде изключително събитие за почитателите на примата на българската поп-музика и почитателите на една от най великите рок банди и ще успее да привлече разнообразна публика, която няма да остане разочарована, споделя още Тодоранов.

Целите са на посетителите по Южното Черноморие да бъдат предложени възможности и забавления, които да са много по-достъпни по време на тяхната отпуска, отколкото биха били в София, например, където често трябва да се редят на опашки, за да видят спектакли, в които участват изключителни български актьори или изпълнители.

Освен събитията, „Хасиенда“ работи в посока и предлагане на изключително качество, иновации и продукти със собствен почерк. И тази година съвместно с модерните вина от серията VERANO AZUR ще развиват нова за България нисша, която по света обаче е силно застъпена. Чрез поредица от плажни партита те налагат нов тренд за консумация на вино.

„Марката не само по име и дизайн напомня за лятото, плажа, морето, но и по вкусови предимства. Това е вино, което е разработено от иновативни енолози, специализирали в столиците на виното по света, които пренасят това модерно усещане, което позволява то да бъде любима лятна напитка. Така например ние го предлагаме както самостоятелно, така и под формата на винени коктейли или още по-смело за българския консуматор – предлагаме насладата от консумацията на охладено червено вино на плажа, което се приема много добре от нашите посетители. Моето любимо охладено червено вино за целта е именно от серията на VERANO AZUR, сорт Сира и Марселан.“