Актуалната носителка на короната Мисис Бургас Татяна Ламбова и съпругът й – бизнесменът Иван Ламбов, сигнализираха за неприятно преживяване в зимния курорт Пампорово.

Семейството резервирало ски уикенд в известен хотел – от 1 до 3 март, но вместо на романтична почивка двамата се озовали в Спешното отделение на УМБАЛ „Пълмед“ в Пловдив само няколко часа след настаняването си в петзведния спа комплекс.

Ето какво разказа пред „Флагман“ Иван Ламбов, бургаски бизнесмен, съпруг на Татяна Ламбова:

„Познаваме като бранд Glamour Chalet, ходили сме в техния ресторант в Свети Влас. Заради това нямахме никакви колебания къде да отидем.

Още след настаняването си в хотела отидохме на вечеря. Аз си поръчах пилешко филе, а съпругата ми – телешко рибай стек. Татяна консумира само няколко хапки и ме попита дали и според мен филето не е добро.

Пробвах го и действително имаше странен вкус. Миризмата беше особена, сякаш бе развален.

Веднага го върнахме и се качихме в стаята. След малко се появиха първите по-сериозни проблеми на Татяна – тя започна да повръща. Опитах се да й помогна и след това слязох в ресторанта.

Попитах управителката какво точно са ни сервирали. Тя твърдеше, че не може да е от месото, че има сертификати и досега не са имали проблеми. Докато говорех с нея я накарах да пробва порцията – тя отказа.

В един момент и при мен започнаха да се появяват симптомите на хранително натравяне. Качих се в стаята, Татяна вече беше много зле.

Изобщо нямам доверие на болниците в Смолян и веднага тръгнахме към Пловдив. По пътя спирахме 7-8 пъти, за да повръща.

Стигнахме до УМБАЛ „Пълмед“, приеха ни в спешното отделение. Направиха ни ехография на жлъчката и стомаха. И двамата ни сложиха на системи. Бяхме там около 3 часа, останахме вечерта на хотел, след което се прибрахме обратно в Бургас.

Сега се лекуваме с един куп хапчета. Още в първия работен ден смятам да пусна сигнал още в първия работен ден до Агенцията по безопасност на храните в Смолян, ще приложа всички амбулаторни листове“.

Иван Ламбов е убеден, че натравянето е дошло от този ресторант. Твърди, че през деня двамата са закусвали в 8 часа сутринта и не са имали никакви проблеми.

Управителят на ресторанта обясни, че е добре запознат със случая, на ден хранили стотици клиенти и досега не са имали никакви проблеми. Той изрази съмнение, че двойката може да се е хранила някъде другаде през деня и проблемите да са оттам.

От ресторанта изтъкнаха, че за тях качеството е на първо място и не правят никакви компромиси и всяко ястие, което се сервира преминава внимателна проверка. Според тях е невъзможно да има натравяне от тяхна храна.

„Считаме, че като верига заведения, които от 15 години насам са се наложили на пазара като доказана марка доставяме на клиента максимално удовлетворение от престоя при нас. Ние използваме продукти от доказан произход и в срок на годност със сертификат за качество и считаме, че обвиненията към нас са напълно некоректни и са основани на ценообразуването на нашите артикули.

Ние винаги реагираме максимално вежливо и отговорно към клиентите, както и в упоменатия случай, защото за нас винаги клиентът е на първо място. През годините нямаме оплаквания от клиенти, така че считаме този случай за напълно индивидуален и неоправдан“, обявиха от ресторанта.

ОЧАКВАЙТЕ ПОДРОБНОСТИ В БЛИЦ!

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук