Този участък от пътя, където стана катастрофата, трябва да бъде подложен на цялостен пътен одит, за да бъдат констатирани всички проблеми. Това заяви в ефира на bTV бившият шеф на КАТ Румен Миланов.
По думите му, ситуацията на този път винаги е била тежка. "Но има компетентен орган, който трябва да изследва състоянието на пътната настилка, а не някой да търка с джапанки, което е несериозно", подчерта той.

Очевидец на ада до Своге сензационно: Шофьорът на автобуса не е виновен, там течеше река, а мантинелата е скъсана преди повече от месец 

"Темата за коланите вече се повтаря втора-трета година", каза на свой ред Симеон Милушев от асоциацията на автомобилните превозвачи.



Според него автобусът е произведен в Испания и 15 години е превозвал ученици и бракуван е и е закупен с оригинални обезопасителни колани. "Дали в момента са били там, дали са ползвани никой не може да каже", посочи Милушев.  

Издънка след издънка рано-рано в ефира на Нова тв, Николаев като в небрано лозе 

Според него обаче поради необясними причини пътниците не слагат коланите. Той заяви, че не е ясно какво е щяло да се случи в конкретния случай, ако са били сложени коланите.

Очевидец на ада до Своге сензационно: Шофьорът на автобуса не е виновен, там течеше река, а мантинелата е скъсана преди повече от месец 

"Повечето шофьори не отчитат смяната от сухо на мокро", твърди Васил Жеков, инструктор по кормуване. "За мен става дума за човешка грешка", смята той. "Трябва да се наблегне на уменията на шофьорите, които карат пътници, те трябва да тренират на специални полигони. Това, че имаш категория и стаж не значи, че можеш да се справиш с такава ситуация", казва още Жеков.