19-годишната Ивомила Петкова грабна короната в първия сезон на модното риалити InstaQueen. С победата си тя спечели място сред ангелите на популярната дизайнерка Миглена Каканашева – Мегз, съобщава "Борба".

От тук нататък тя ще рекламира красивите дрехи на бранда наравно с Боряна Маринова, Петя Стоянова – по-известна като Пенелопе, Велина Узунова, Лъчезара Кънчева и други. 

Ивомила, която е от Велико Търново, пребори конкуренцията на още 5 претендентки, като по време на формата очарова менторите и самата Миглена с прецизно позиране, вроден усет за стил и омайваща визия. 



Търновката успя да победи в рекорден брой предизвикателства, а в немалко от останалите беше сред основните фаворити за спечелването им. Тя бе най-добра в изпитанията за перфектно селфи, ежедневен и вечерен аутфит и привлекателно представяне на продукт.

Ивомила стартира надпреварата с около 10 000 последователи в Instagram, а към днешна дата те вече са над 42 000. Докато течеше предаването, бе избрана за рекламно лице на линия бански костюми и натурална козметика.
 

Дами, пазете се: Българинът е най-големият мачо в Европа


„Благодаря на Мегз, на нейните ангели, на целия екип, на менторите, които ни съветваха, за доверието, което ми гласуваха, да бъда избрана за InstaQueen! Приемам това като ново начало за мен и ще направя всичко, за да оправдая очакванията им“, заяви красавицата.


Само преди два месеца тя премина по червения килим в центъра на старата столица като абитуриентка от випуск 2018 на ПМГ „Васил Друмев”. Тя е доброволка в Младежкия Червен кръст във Велико Търново, а от година и половина се занимава с моделство. Казва, че математиката й е страст и планира да кандидатства „Софтуерно инженерство и компютърни науки” в СУ „Климент Охридски”.

Риалити предаването InstaQueen за първи път се проведе у нас като прототип на състезанието по идея на суперзвездата Тайра Банкс „Следващият топ модел на Америка“. То стартира на 22 юни, а през изминалия месец епизодите се излъчваха всеки вторник и петък във видеоплатформата Vbox7.