Китайски производител на коли шашна света с реклама, обвиниха го в плагиатство
Подобен рекламен трик за здравината на купето е бил правен още през 80-те години
Китайският производител на автомобили Chery изненада автомобилния свят с необичаен и смел маркетингов ход, създавайки кула от новите си електрически кросоувъри eQ7.
Тази впечатляваща демонстрация бе представена като доказателство за здравината на алуминиевия корпус на LFS, което е ключова характеристика на този модел.
Производството на електрически превозни средства в Китай е в разгара си и сред ожесточената конкуренция, затова Chery реши да предприеме уникален подход, за да промотира своя електрически кросоувър eQ7.
eQ7 вече си спечели репутация за балансирана цена и качество, с иновативен дизайн и официален пробег от 412 до 512 километра с едно зареждане.
За да научите повече, посетете auto.blitz.bg.
Последвайте ни