Кризата, предизвикана от коронавируса, разклати силно основите на един от най-печелившия бранш в сферата на музикалния шоубизнес у нас – попфолка.

Докато "ближат раните" си от споходилата ги немотия, някои звезди на родния фолк, свикнали да пеят срещу хонорари на стойност между 3 и 7 бона (суми, които сега заведенията им отказват), намериха други начини за препитание.

Докато Анелия например се кълчи в предизвикателни пози от новия си клип, оприличаващи я на порноактриса, Емилия го дава далеч по-скромно и сиромашки. Вместо по примера на други свои колежки, които печелят от модните си брандове или като инфлуенсъри на популярни козметични марки, Емилия рекламира… тетрадки за жълти стотинки, пише woman.bg. 



Половинката на сирийския бизнесмен Жорж Башур сподели на профила си във Фейсбук линк, водещ към онлайн магазина ѝ, в който се предлагат тетрадки, скицници, лексикони и плакати с нейния лик. Продуктите са на стойност между 1.20 и 3 лв. Редом до музикалните ѝ албуми могат да бъдат намерени и календарчета, магнити и хартиени торбички с лицето на Емилия.

Рекламата на въпросните пособия досега не е била типична за певицата, поради което тя лесно изненада и дори притесни част от феновете ѝ, навеждайки ги на мисълта, че фаворитката им явно е закъсала финансово.