Френската марка Lacoste промени разпознаваемото си лого на крокодил с това на 10 застрашени от изчезване видове животни в ограничена серия тениски, които имат за цел да повишат вниманието към настоящотото състояние на биологичното разнообразие в световен мащаб.

Ограничената серия Lacoste x Save Our Species, в която са включени застрашени от изчезване видове, като Суматрански тигър и Калифорнийската морска свиня, заменящи логото на крокодила, бе представена по време на ревю на марката на 1 март и бе разпродадена незабавно.

За всеки вид броят на произведените тениски отговаря на броя на останалите животни. Най-ограничената серия е с Калифорнийската морска свиня, като от този вид се смята, че има едва 30 останали.

От марката са произвели и 450 тениски със застрашен вид игуана от Британските Вирджински острови, пише profit.bg.

Френската марка е произвела общо 1 775 тениски.

Приходите от проджбите ще бъдат дарени на Международния съюз за защита на природата (IUCN), известен и като Световната Червена книга.

"Крокодилът на Lacoste е едно от най-легендарните лога, което гордо стои на популярните тениски на марката през последните 85 години", се казва в изявление на Lacoste. "За първи път в историята на марката логото се подменя."

Серията тениски Lacoste x Save Our Species слага началото на 3-годишно партньорство между марката и Международния съюз за защита на природата.