Porsche планираше първият електромобил на марката да стане по-популярен от Macan, 911 и Panamera.


По-достъпните версии трябваше да помогнат за постигането на таци цел, след като електрическият седан дебютира с най-мощните варианти Turbo и Turbo S, които са и доста по-скъпи.

Първият електромобил на компанията Porsche – Taycan, обаче се оказа по-малко търсен от очакваното: през първите шест месеца на 2020 г. в целия свят бяха продадени едва 4480 електрически автомобила.

Първоначално заводът в Зуфенхаузен бе планиран да произвежда по 20 000 броя годишно, но на етапа на приемане на предварителни поръчки, обещаващият обем на продукцията бе удвоен - до 40 000 екземпляра. 

За да научите повече за срива в продажбите на уникалния електрически автомобил и какво ще се случва с него в бъдеще, посетете auto.blitz.bg.