Монобранд бутик с изцяло обновена концепция на модна къща Аристон С ще отвори врати началото на следващата година.
Вътрешно-архитектурните решения са дело на Antonio Venturella - архитектурното бюро, което разработва интериорните проекти за марката, като новата монобранд концепция стриктно ще се следва за магазините във и извън страната. В бутиците ще се предлагат колекциите Ariston S, a’s и a’smove. Известното италианското студио беше предпочетено пред други емблематични и вече доказали се в тази област дизайнери, заради своите постижения в областта на интериорните решения. Другата голяма новина е, че Аристон С е първата българска компания в сферата на модния бизнес, стартираща национална кампания, с която ще предложи франчайзингова бизнес концепция на своите партньори.
На пресконференция в хотел Хилтън специален гост беше италианският дизайнер Антонио Вентурела, който представи проекта за новата концепция, отговаряща напълно на повишените изисквания за комфорт и иновативност, подвластни на изменчивостта в модата. Модна къща Аристон С представи и най-новото си рекламно лице за 2009 година. Лице на лятната колекция a’s fashion for living е примата на най – слушания музикален жанр у нас – Глория. Тя е първа дама в музиката, но това явно не й е достатъчно. Безупречният й вкус я е превърнал в модел на подражание и модна диктаторка. Затова и звездата бе избрана за новото рекламно лице на една от търговските марки на Аристон С - a’s fashion for living. Поредно доказателство за голямата й класа.
Освен впечатляващото присъствие на Глория гостите успяха да видят и пролетно – лятната колекция, представена от топ моделите на Визаж и Ивет фешън.
Не случайно за създаване на атрактивна и стимулираща shop концепция Аристон С избра италианско дизайнерско студио, което до момента е участвало в проекти на редица световно известни марки, като Goldpfeil, Lancaster, Douglas и Adams – парфюмерии, HUGO BOSS, BMW – луксозни шоуруми, търговски комплекси Sinn Leffers, Baltz, в които се помещават марки като Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Lacoste, Gerry Weber, BRAX, бижутерия Christ. „Решихме да работим именно с Antonio Venturella , защото смятаме, че чрез интернационалната концепция, която ни предлага студиото, магазините на Аристон С могат да бъдат подобаващо атрактивни, а продуктите – отлично представени.”, коментираха от компанията.
„Стремежът ни е да създадем атмосфера, в която архитектурата и интериорните решения помагат за представянето на колекциите в модерен, фин и достъпен за клиентите начин. Монобранд концепцията открива пътя и засилва конкурентността на компанията на международен пазар. В лицето на Аристон С, България ще има свой представител на европейската модна сцена”, сподели Антонио Вентурела. /БЛИЦ