Модата във всъдеходите и кросоувърите, обхванала премиум сегмента, не подмина и френския производител на ексклузивни супер автомобили. 

Да се замисли за създаването на кросоувър Bugatti бе накарана от успехите на Bentley Bentayga и Rolls-Rolls Cullinan. А и пред Lamborghini Urus пазарните перспективи са повече от отлични. Освен това френската компания многократно е ставала обект на подигравки и критики: за всеки произведен супер автомобил (първо Veyron, а сега иChiron) компанията губи между 4 и 6 милиона евро.

Готови сме за повече, да, днес двигателят W16 лежи в основата на нашата идеология, но той не е вечен", заяви в интервю за Automotive News Europe в рамките на автомобилния салон в Париж шефът на френската компания Стефан Винкелман, който по-рано бе начело на Audi Sport и Lamborghini.

За да научите повече за новия проект на френската луксозна марка, четете auto.blitz.bg.