Dodge идва официално в България и втората им премиера ще бъде обновената версия на модела Challenger. Класическият мъсъл автомобил ще има един дълго очакван конкурент на европейския пазар в лицето на Ford Mustang, който също ще присъства на изложението.
За разлика от другите нови модели, най-големият и ръбест представител на американските мускулести коли е запазил много от детайлите на класическия модел от началото на 70-те години, съобщава fakti.bg.&nbsp;Най-сериозната промяна в интериора е новия 7 инчов TFT дисплей на мултимедийната система, като опционално той може да нарасне и до 8.4 инча. Циферблатите са в ретро стил, в пълна противоположност на модерните системи за сигурност &ndash; предупреждение при опасност от сблъсък, следене на мъртвата зона, адаптивен круиз контрол и система за подпомагане на излизането на заден ход. Предлагат се общо 10 различни нива на оборудване в комплект с двигатели SXT, SXT Plus, R/T, R/T Plus, R/T Shaker, R/T Plus Shaker, R/T Scat Pack, 392 HEMI Scat Pack Shaker, SRT 392, и застрашителния SRT Hellcat с над 700 конски сили, а над 14 различни интериора и 12 вида джанти гарантират, че почти със сигурност от няма да видите същия Challenger на пътя.<br /> <br /> Базовият модел е снабден с 3.6 литров V6 с 305 конски сили, след това е 5.7 литровия HEMI V8 с 375 коня и 555Nm, следва най-големият, но не и най-мощен 6.4 литров HEMI с 485 коня и 644Nm и завършваме с 6.2 литровия компресорен V8 двигател на Hellcat с неговите 707 коня и чудовищните 880Nm въртящ момент. <br /> <br /> Скоростните кутии са осемстепенен автоматик TorqueFlite за всички модели и ръчна шестстепенна TREMEC кутия само за V8 моделите. За по-запалените към пистите се предлагат и много модификации, като по-дебели стабилизиращи щанги, по-големи спирачки Brembo, амортисьори Bilstein и система за стабилност с три режима на работа.