Все по-назад в нашите спомени остава времето, в което соцвозилата бяха единствените, които обикновеният българин можеше да си купи. 

При това Ладите и Москвичите, които ние си спомняме, са имали и алтернативи, но, може би, само за партийните величия. 

В момента може да се сдобиете с пет легенди на съветската автомобила промишленост, вижте кои са те. 

ГАЗ-13 Чайка, 1972 г.

Това е първото поколение Чайка, пуснато е за продажба в Крим за 3,3 милиона рубли. Известната лимузина на автомобилния завод в Горки е официално пусната през януари 1959 г. и е използвана за превоз на партийния и номенклатурен елит на СССР и дипломати.

На Avito.Avto е представен езкемпляр от 1972 г., който до 1995 г. е бил в държавната дача в Крим. Колата е с 5,5-литров двигател с мощност 195 к.с. от. и 3-степенна автоматична скоростна кутия с бутон. В рекламата се казва, че той не е участвал в инцидента, а тялото му е в родния му цвят.

За да видите останалите коли, посетете auto.blitz.bg.