Два често срещани хранителни навика могат да доведат до тревожно нарастване на риска от инсулт. Това сочи притеснително проучване, цитирано от Daily Mail.
Съавторът на изследването д-р Катрин Джонсън, експерт по сърдечно-съдови заболявания във Вашингтонския университет, отбелязва, че 88% от инсултите са причинени от 23 фактора, които могат да бъдат успешно коригирани.
Край на мистерията: Ето как киселото зеле влияе на здравето ни!
Учените смятат, че проучването, публикувано в престижното списание The Lancet Neurology, дава "огромна" надежда, че проблемът може да бъде преодолян с промени в начина на живот.
Кои навици, според заключенията на специалистите, са смъртоносно опасни, вижте в jenata.blitz.bg.