3 признака,че е време да продавате колата си веднага
Собствениците на автомобили харчат огромни суми пари за чести ремонти, опитвайки се да възстановят работоспособността на автомобила си, но това има само временен ефект и след известен пробег проблемите се появяват отново.
За това кои са основните признаци, показващи, че любимата ви кола трябва да бъде подготвена за спешна продажба, прочетете в auto.blitz.bg.
Последвайте ни
Ще отворя препоръчания сайт с тези страхотни съвети ,ако в него препоръките допълните и със препоръки за този,който ще я купи ? Аз съм в тази група .
В Холандия например има магазини за употребявани авточасти, където се продават всякакви марки коли втора ръка. Там може да намерите много евтино цели двигатели запазени от разглобени коли за скрап, скоростни кутии, стъкла, какво ли не. Един двигател може да намериш за 400 - 500 евро или до 600евро. Няма проблеми, ако искаш да запазиш старата си кола или да я подновиш. Но ако е ръждива и изгнила каросерията , тогава я хвърляй, няма смисъл да я държиш.
В района на град Венло се намират няколко такива места за продажба на авто-части втора употреба. Условието е, да си носиш инструменти за разглобяване, отнася се за по-малките части от коли. Ти си търсиш кола за разглобяване, защото върху голям терен са разположени много коли. Пускат те да си избереш, каквото ти трябва. Има ценоразпис.
Аз кола не карам, защото не ми се лежи в затвора! Застана ли зад волана, ще прегазя 50-60 русоспии още на първата пресечка. Аз едва си сдържам краката да не ги ритам по сред бял ден като ги заобикалям по улицата, а камо ли ако съм в превозно средство , което може да им изкара червата като жаби.
За да ти харчи масло колата значи пистените на буталата са изтъркани А това се получава ако не сменяваш маслото и филтара всеки 2,000мили или около 3,500км.Аз на моя пикап Форд-350 дизел 7.3 литер му сменявах маслото на всеки 2,000 мили с филтара.Окло $70 за 10л масло и $15 филтара но за 29 години направих 495,000 мили без да имам проблем с двигатела,Но миналата година протече антифриза към маслото и край.Искат $12,000 за ремонт.Отказах имам друг Ф-350 дизел но е самосвал.
В ДЕ Мобиле продават коли 2002 - 2007 за по 500 евра с ТЮФ !!Ама ние сме си робите на втората употреба , защото ще сме бедни до края на света с такива управляващи крадци !!
начи днеска слизам долу да пала колата ама оно неще да завърти стартера.. и се чудим ко да праа после гледам тоа сайт.. ибаму мамата чоек напрао на момента я давам на вторични
В България има четвърти признак финансово робство
Провери си акумулатора или с отверка да късо съединение на соленоида.така елиминираш стартера.провери и бушоните как са.Но ми се струва требва редовно да си чистиш на акумулатора двете жици и след това малко вазелин да не получават окисляване бързо.