А1 ще отвори своите магазини в търговските центрове и моловете от 18 май, но с променено работно време – от 10:00 сутринта до 19:30 часа. Ако съответният търговски център затваря по-рано или отваря по-късно, то магазините ще се съобразят с неговото работно време. Магазините на А1, които се намират извън търговските центрове работеха и досега, но от тази дата ще възстановят обичайното си работно време.

А1 ще продължи да извършва редовни дезинфекции на работните пространства в своите обекти. Ще продължи и контролът на достъпа, така че да не се допускат струпвания на множество клиенти едновременно, а служителите на магазините ще носят лични предпазни средства.

А1 напомня, че практически всички услуги на компанията са достъпни онлайн и връщането към нормалното работно време не бива да се възприема като край на кризата с коронавируса. Клиентите, които влизат в магазините, ще трябва да носят предпазна маска или шал, съгласно разпоредбите на Министерството на здравеопазването.

Дигиталните канали за обслужване като приложението Моят А1 и сайта А1.bg са безопасна алтернатива. Чрез тях клиентите могат лесно да заплатят сметките си, да сключат нов договор, да преподпишат стария или да закупят ново устройство. За технически въпроси потребителите могат да се обръщат към А1 Видео помощник, а специалистите от А1 Видео магазин ще продължат да дават персонални консултации под формата на видео разговори.

Повечето от магазините на А1 продължиха да работят през целия период на извънредното положение, с което улесниха обслужването на хора, които нямаха възможност да се възползват от дигиталните канали. От телекома обаче продължават да призовават хората да избягват посещенията на физически магазини до пълното преминаване на усложнената епидемиологична обстановка.

Единствените магазини на А1, които няма да стартират работа на 18 май, са тези в Mall Varna в морската ни столица и Тhe Mall на столичния булевард „Цариградско шосе“, който ще остане затворен за ремонтни дейности, които нямат общо с пандемията. Клиентите могат да се ориентират за актуалното работно време на магазините на сайта на А1.
 
А1, част от A1 Group, е водещ доставчик на дигитални услуги и телекомуникационни решения в България. Компанията предоставя мобилни и фиксирани услуги, високоскоростен интернет, цифрова и сателитна телевизия, включително четири собствени спортни канала – MAX Sport 1, MAX Sport 2, MAX Sport 3 и MAX Sport 4, платежни услуги, собствена платформа за музикален стрийминг, cloud и IoT решения на близо 5 милиона клиенти. През 2019 г. A1 България отчита приходи от 486,2 млн. евро, а сравнимата EBITDA e 179,4 млн. евро.
 
A1 Group е водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 25 млн. клиенти. A1 Group оперира в седем държави: Австрия, България, Беларус, Хърватия, Словения, Северна Македония (А1) и Сърбия (Vip mobile). Приходите на A1 Group за 2019 година са 4,57 милиарда евро, а сравнимата EBITDA e 1,56 милиарда евро. Портфолиото на A1 Group включва гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни услуги, както и решения в областта на високите технологии, преноса на данни и онлайн разплащанията. Групата разполага със стабилен акционер в лицето на América Móvil – един от най-големите телекомуникационни доставчици в света.