Бисквитите Oreo моат да се купят от почти всеки хранителен магазин, но най-новата версия на продукта на компанията Nabisco е малко по-ексклузивна. Това се дължи на страхотното брандиране и на малко ексклузивитет, добавен от Supreme.

Базираната в Манхатън марка улично облекло Supreme е известна със своите лимитирани серии, които привличат дълги опашки пред магазините и след това поддържат високи цени за препродажба онлайн.

Наскоро компанията обяви подробности около най-новата си колекция. Всяко начало на продажбите на нови продукти от страна на Supreme е известно с това, че привлича контролирани от охранители дълги опашки от фенове и продавачи няколко часа - или дори дни, преди новата колекция да започне да се продава.



Купувачите също така често имат право да купуват ограничени количества от новите стоки, което се прави и с цел да се попречи на тези, които препродават ексклузивните продукти на много по-високи цени.

Новата колекция Пролет-лято на Supreme, която марката показа в Instagram, включва якета от изкуствена кожа, кецове в сътрудничество с Nike и един продукт, който става за ядене – партньорство между Nabisco и Supreme под формата на Double Stuf Oreo в запазения червен цвят на Supreme и разпознаваемото лого на марката в средата на всяка бисквитка.

Опаковката също е в легендарния за марката червен цвят с логото на Supreme и Oreo.

Новите пакети Supreme/Oreo включват по три бисквитки, а цената на дребно е 8 долара. За сравнение, стандартната опаковка Double Stuf Oreos, която включва 39 двойни бисквитки, се продава за под 4 долара в САЩ.

Това завишение в цената обаче не спира почитателите на Supreme, които на този етап могат да купят бисквитите само от магазините на марката.

Продажбите от най-новата колекция на Supreme започнаха на 20 февруари, което позволи на предприемчиви купувачи да се сдобият с новите продукти и след това да ги препродават.

Ден преди пускането на новата колекция, от Eater.com информираха, че пакет Supreme Oreo вече се предлага на вторичния пазар срещу 500 долара. До следобяда на същия ден офертите за новите бисквитки бяха достигнали 4 000 долара в два различни търга в eBay.

В петък, 21 февруари, най-високата оферта скочи до 52 100 долара и продължаваше да расте осем дни преди края на търга. В събота офертите почти се удвоиха, достигайки 96 100 долара за този конкретен пакет, въпреки че има и други, които се продават на трицифрени цени.

При препродажбата на уличното облекло на Supreme често се наблюдава подобно завишаване на цените, но дрехите обикновено могат да се носят, а в случая става въпрос или за уникален колекционерски предмет, или за бързо хапване.

Изключително високата цена поражда въпросите кой би платил петцифрена сума за три бисквитки и какво ще прави продавачът с парите, ако офертата въобще е истинска, пише Forbes.