Ако се затруднявате как да настроите своя нов телефон или не знаете колко време ще отнеме инсталирането на нова фиксирана услуга, вече не е нужно до ходите до магазин и да губите ценно време.

С новия А1 Помощник можете да се справите сами със затруднения, свързани с технологиите, които не можете да разрешите сами. При това без да се налага да ходите където и да е, да се съобразявате с работното време на магазините, или да звъните по телефона. В модерния дигитален портал на А1 можете да намерите отговор на въпроси от най-разнообразен спектър – какъв е мобилният план, как мога да увелича скоростта на интернета, или как да добавя нови телевизионни канали.


А1 Помощник е създаден в полза на потребителите и е част от цялостната стратегия на А1 да развива дигиталните възможности за самообслужване за своите клиенти.

С няколко клика на мишката

В А1 Помощник можете да намерите детайлна информация за всички услуги и продукти на А1 и да откриете решение на затрудненията, които срещате, без да е нужно да се свързвате с консултанти.

Ако доскоро трябваше да посетите офис или да се свържете с експерт по телефона, който да ви помогне при разрешаване на проблем, свързан с устройство или услуга, сега това наистина не е необходимо.

Новият дигитален портал ще ви спести ценно време и само с няколко клика на мишката ще се информирате възможно най-бързо какво да направите. Можете да влезете в платформата по няколко начина – на адрес help.a1.bg, от меню „Помощ“ на началната страница на сайта А1.bg или от секцията „Помощ“ в мобилното приложение Моят А1.


Лесно и удобно

А1 Помощник е лесен и удобен за използване. Направен е така, че всеки, който иска, да стигне бързо до необходимата информация– достъпно и интуитивно. Всички услуги, които предлага А1, са разпределени в отделни категории. Ако имате нужда от помощ, свързана с Фактури, Роуминг, Мобилни услуги, Интернет, Телевизия – просто кликвате върху секцията и ще откриете каквото Ви е нужно.

Допълнително удобство е и това, че в А1 Помощник има отделени подкатегории, в които са изброени конкретните услуги, представени са техните функции, особености и технически характеристики. Хората, които изпитват трудности при използването на устройства или функциите на дадена услуга, могат да разгледат записани обучителни видеа, инфографики и изображения.


Специално внимание е отделено и на новите клиенти на телекома. В отделна секция потребителите, които за пръв път използват услугите на А1, ще намерят всичко, което ги интересува като информация. С портала можете да бъдете винаги в час с новостите – ще се информирате за най-новите продукти и услуги, които А1 предлага, за промени в ценовите предложения, или дори за най-новите хитови заглавия в А1 Видеотека.

Ало, ало…

Ако се чудите какво става с интернета и дали във вашия квартал няма авария, не е необходимо да звъните по телефона, за да разберете. Само трябва да влезете в секция „Новини“ на А1 Помощник и ще откриете информацията, която търсите – предстоящи профилактики на мобилната и фиксирана мрежа на А1 или внезапно възникнали аварии. И ако въпреки че сте преровили всички секции и новини и все още имате неясноти или колебания, за вас специално А1 Помощник е събрал на едно място най-често задаваните потребителски въпроси за всички продукти и услуги, предоставяни от А1.

Най-добрите специалисти на телекома са подготвили отговорите така, че да получите разбираема и полезна информация. Освен че гарантира удобство и бързина, порталът предлага и възможно най-безопасен начин за получаване на необходимата помощ и информация. В условия на продължаваща пандемия можете да спестите посещенията в магазините и да получите изцяло дигитално обслужване и то в удобно за Вас време.