Остават 10 дни за кандидатстване в 20-ото издание на Лятната стажантска програма на Vivacom
До 15 май е срокът за кандидатстване за 20-ото издание на Лятната стажантска програма на Vivacom. В юбилейното издание всеки стажант ще може да черпи знания и опит и от други отдели в компанията.
Това е една от новите възможности, които телекомът създава за бъдещите си служители, като за младежите, които искат да се развиват в един от най-бързоразвиващите се сектори в страната и света, това означава 360-градусова перспектива и опознаване на компанията от близо.
Програмата е отворена за студенти от цяла България и предлага близо 50 позиции за стаж в редица ключови дирекции във Vivacom. Знанията и опитът, които получават младежите, включват въвеждане в корпоративния свят, разработване и участие в реални проекти с индивидуален ментор, CSR и много други инициативи.
Всяка година над 40% от стажантите удължават периода си на стажуване или започват постоянна работа във Vivacom. Над осемдесет служители, започнали като стажанти в компанията, днес са на мениджърски и старши експертни позиции, а 20% от всички останали на работа след стажа си са ментори, които работят с новите стажанти.
Освен 3-месечен трудов договор и финансово възнаграждение, всички стажанти ще получат и 300 лв. ваучер за телефон или таблет по избор, 100 лв. ваучери за храна всеки месец, допълнителна здравна застраховка, спортна карта и редица други придобивки и отстъпки. По време на стажа всеки от тях ще има и свой личен ментор, ще работи по реални бизнес проекти, ще премине интересни обучения и ще участва в различни инициативи, а най-отдадените от тях ще имат възможност да останат на постоянна работа във Vivacom.
Повече информация за стажантската програма, може да откриете тук.
За United Group:
Базираната в Нидерландия United Group е водещ телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа. Компанията развива дейност в осем държави и има над 15 милиона потребители и близо 15 000 служители. Генерира годишни приходи в размер на 2,5 милиарда евро. United Group осигурява най-широкото мрежово покритие в региона и предлага на потребителите най-атрактивната селекция на ТВ съдържание от цял свят. Сериозните инвестиции в дигитална инфраструктура, съдържание и технологии гарантират отличното качество на продуктите и услугите, които предоставя на клиентите. От март 2019 г. мажоритарен собственик на United Group е BC Partners, една от най-големите глобални инвестиционни компании.
От юли 2020 г. Vivacom е част от United Group. В България групата включва още Nova Broadcasting Group и вестник Телеграф.
Последвайте ни