Работя на рецепция и голяма част от успеха на нашия хотел зависи от мен. Искам да разкажа на читателите за тайните на работата като рецепционист, както и да дам полезни съвети, които ще ви помогнат да си прекарате по-добре времето в хотела.

Това казва пред Bright Side жена, работеща от 4 години в обикновен неголям хотел. „Нашият хотел не е верига и не е много голям, затова условията са доста добри и екипът не е голям. Но също така отсядането не е скъпо и потенциалът за растеж в кариерата е много малък“, признава тя.

В японски хотел измислиха странен начин да будят гостите си

По думите ѝ, трите най-важни неща в нейната работа са хората, документите и парите.

Тя разкрива още, че това колко звезди има един хотел е много относително нещо.

„Наскоро всички хотели трябваше да минат през класификация. Това се случва така: хотелът плаща на специална организация за оценката, експертите идват да оценят хотела по различни критерий и му дават точки. Колкото повече точкки, толкова повече звезди. Всъщност много неща зависят от компанията, която прави оценката."

Какво разкрива още рецепционистката, четете на pochivka.blitz.bg.